Sunday, August 8, 2010

Chicken tikka masala ahhhhh :)

3 comments:

  1. Kérdés: soha nem vagytok rosszul a kajától? Merten a flóra és fauna igencsak különbözik a honitól. Én azt hiszem, hogy eleddig huszárosan végigfostam volna az utat. Roland

    ReplyDelete
  2. Hello!
    Hú de éhes lettem! Egyszer voltam Indiai vendéglőben, de ott mindent ánizsosan tálaltak. (lehet hogy már meséltem :-)) Hogy látjátok a helyzetet, az ánizs szerepel az ízesítési repertoárjukban??
    Most megyek is enni. Addig is jó pihit!
    Ati és Tita

    ReplyDelete
  3. A kaja mindig remek. Minden allamban maskepp foznek. Nagyon valtozatosan, izletesen keszitenek mindent. Az emesztesunk ennyire rendben soha sem volt... Csak termeszetes osszetevoket alkalmaznak. Nem hiszem, hogy azert mert bio, hanem azert mert olcsobb :)

    ReplyDelete