Friday, August 6, 2010

Mamallapuram restaurant

Eddigi legdurvabb ettermi elmenyunk. Eldugott etterem a buszallomason. Kiraktak egy bananlevelet elenk es vodorbol rakanalaztak az etelt. A rizs egy talban jott. A kaja meses volt! 60 Rs (280 Ft) volt a szamla ami tartalmazott egy uveg vizet is (15 Rs) :)

The most serious restaurant experience so far. The guy dropped one banana leaf onto the table and the food came from buckets. The lunch was fabulous. The bill was 1 EUR one bottle water included. :)

3 comments:

  1. Biztos finom lehet! Jojó

    Biztos jó lehetett, szívesen megkóstoltam volna Én is, ha ott vagyok. :-) Apu

    ReplyDelete
  2. Jól néz ki! Én juharszirupos kúrán vagyok. Ma vagyok túl a 2. napon. Nem is meséltétek, hogy Ti is ezt csináltátok végig! :) Az internetről kellett megtudnom. Hétfőn indulunk Horvátországba 10 napra a gyerekekkel. Kemény lesz. :) Várjuk már nagyon a szóbeli élménybeszámolótokat is! Puszi: Ráczné

    ReplyDelete
  3. Gyerekek.... hat idonkent a PP se semmi, de ugy latom meg van mit tanulniuk :-) Roland

    ReplyDelete